Sunday, August 29, 2010

6 situasi yg akan membuatkan lelaki nangis…



  • putus hubungan dengan kekasih
    hasil dari kajian mendapati lelaki yg terlalu menyayangi kekasih hatinya pasti akan menangis bila hubungan mereka terpisah. biasanya lelaki tidak bole menerima hakikat hubungan cinta mereka berakhir diengah jalan, dan tidak diakhiri dengan sebuah perkahwinan. mereka akan menangis dibelakang, gara2 malu…
  • bila jatuh sakit
    ade sstengah lelaki yg akan menangis bila jatuh sakit, lebih kronik lagi jika mereka tidak berupaya menjalankan tangungjawab sebagai ketua keluarga juga sebagai suamiakibat penyakit yg dihadapi.
  • kehilangan pasangan
    ini mungkin antara penyebab utama lelaki tidak bole terus berlagak macho bila pasangan meninggal dunia. bagi lelaki yg tidak dapat menerima hakikat, dukanya amat lama untuk disembuhi.
  • tertekan
    xkira bebanan kerja, masalah peribadi dan sbgnya..akhirnya air mata lelaki gugur juga. ada juga lelaki yg mengambil jalan singkat mengunjungi kelab malam bg melepaskan tekanan, namun ini bukan jalan penyelesaian yg terbaik.
  • bertengkar dengan pasangan
    even quantitynye sebanyak quantity air mate wanita yg mgalir, ade jugak lelaki yg xsanggup melihat pertelingkahan berterusan dalam rumah tangga. lebih memburukkn keadaan apabila si isteri meminta cerai atas perbalahan yg berlaku.
  • melihat anak-anak sakit
    sesetengah lelaki tidak dapat menahan perasaan apabila melihat anak2 sakit kronik dan tidak dapat disembuhkan lagi…

No comments:

Post a Comment