Thursday, August 19, 2010

cara lelaki memutuskan hubungan

lelaki sukar melafazkan kata putus, tetapi anda boleh membaca sikapnya. apabila dia menjauhkan diri itulah tanda si dia ingin memutuskan hubungan percintaan dengan anda. mungkin dalam tak sedar anda telah melukakan hatinya kerana lelaki pun sensitif orangnya. perhatikan tanda-tanda di bawah:-

1) si dia sering ingkari janji

si dia sudah mula memungkiri janji. ada je alasan di saat akhir nak jumpa

2) pelbagai persoalan
lelaki bukan mudah untuk luahkan segala-galanya. ketika dia merasakan kehilangan cintanya pelbagai soalan akan ditanya.."adakah kamu rasa seperti ada yang tak kena dalam perhubungan ini?"...." mungkin aku bukan orang yang tepat untukmu.."

3) rakan lebih penting
si dia mula mencari teman-teman lamanya, jika dahulu masa banyak dihabiskan untuk kamu, sekarang lebih suka berhibur bersama kawan-kawan. dihujung-hujung nanti bila anda merungut, barulah dia akan berkata anda mengongkong dan ingin putus cinta.

4) mula memuji wanita lain
walau pun dahulu dia mengkagumi wanita lain, tapi tak pernah meluahkannya depan kekasih. tetapi tiba-tiba si dia mula memuji kecantikan dan kehebatan wanita lain. bertujuan untuk membuat anda cemburu dan bermakna dia tidak lagi menjaga perasaan anda.

MENGAPA LELAKI NAK PUTUS HUBUNGAN?

baby...you're boring....,!!

sebahagian lelaki suka pada perempuan yang manja dan menganggap mereka gadis yang kiut dan comel. tetapi jika berlebihan ia adalah MEMBOSANKAN!!... jawapan itu tidak akan keluar langsung dari mulutnya..tetapi jangan terkejut bila memberikan pelbagai alasan saat anda minta si dia temankan anda ke salon..pusat membeli belah..dihantar ke rumah kawan. lelaki akan mula jemu

No comments:

Post a Comment